惊蛰

天地好仁

If You Want Me - Glen Hansard、Markéta Irglová

if you want me——The Swell Season

Are you really here 是你真的在这里

or am I dreaming 还是我在做梦

I can’t tell dreams from truth 我分不清梦和现实的区别

For it’s been so long 因为已经太久了

since I have seen you 太久都没有和你见面了

I can hardly remember your face anymore 你的模样已经依稀

When I get really lonely 当我感到孤独的时候

And the distance causes only silence 距离带来的只有沉默

I think of you smiling 我回忆着你的笑容

with pride in your eyes 你那充满骄傲的眼神

Lover that sighs 叹息着的爱人啊

If you want me 如果你想要和我在一起

satisfy me 就请让我快乐

If you want me 如果你想要和我在一起

satisfy me 就请让我快乐

Are you really sure that you believe me 你能确定你真的相信我

When others say I lie 即使别人都说我在撒谎吗

I wonder if you could ever despise me 我想你一定不会怪我

When you know I really try 当你知道我是这样的努力

To be a better one 想为你把自己变完美

to satisfy you 就为了让你满意

for you’re everything to me 因为你就是我的一切

And I'll do what you ask me 我愿为你做一切

If you let me be free 只要你让我感觉自由自在

If you want me 如果你想要和我在一起

satisfy me 就请让我快乐

If you want me 如果你想要和我在一起

satisfy me 就请让我快乐

If you want me 如果你想要和我在一起

satisfy me 就请让我快乐

If you want me 如果你想要和我在一起

satisfy me 就请让我快乐

(satisfy me 就请让我快乐

If you want me 如果你想要和我在一起

satisfy me 就请让我快乐)


评论

© 惊蛰 | Powered by LOFTER