惊蛰

天地好仁

I Wanna Go To Marz - John Grant

I Wanna Go To Marz——John Grant

One two three four

一 二 三 四

Bittersweet strawberry marshmallow butterscotch

苦甜参半的草莓 棉花软糖 奶油硬糖

Polarbear cashew dixieland phosphate chocolate

北极熊 腰果 爵士乐 磷酸酯巧克力

My tutti frutti special raspberry, leave it to me

我特别的树莓果冻 请务必帮我留着

Three grace scotch lassie cherry smash lemon free

三杯淡威士忌 嫩樱桃汁 冻柠檬派

I wanna go to Marz

我想去火星

Where green rivers flow

那里有绿色的河流

And your sweet sixteen is waiting for you after the show

你香甜的十六岁 正在演出过后等你

I wanna go to Marz

我想去火星

we'll meet the gold dust twins tonight

我们今晚将在金色双子星上见面

You'll get your heart's desire, I will meet you under the lights

你带上心中的憧憬 我会在星光下等你

Golden champagne juicy grapefruit lucky monday

金香槟 葡萄柚汁 幸运星期一

High school football hot fudge buffalo tulip sundae

高校足球 热冰淇淋 水牛 郁金香圣代

Almond caramel frappe pineapple rootbeer

杏仁 焦糖 冰咖啡 菠萝 根露汽水

Black and white big apple henry ford sweetheart maple tea

黑与白的大苹果 福特汽车 香浓枫叶茶

I wanna go to Marz

我想去火星

Where green rivers flow

那里有绿色的河流

And your sweet sixteen is waiting for you after the show

你香甜的十六岁 正在演出过后等你

I wanna go to Marz

我想去火星

we'll meet the gold dust twins tonight

我们今晚将在金色双子星上见面

You'll get your heart's desire, I will meet you under the lights

你带上心中的憧憬 我会在星光下等你 在星光下等你


评论
热度(1)

© 惊蛰 | Powered by LOFTER